Précédent   Forum GuideAuto.com > 1) Forum - Auto > Voitures usagées
Réponse

Outils de la discussion Modes d'affichage
Vieux 30/07/2008, 11h07
molly
Guest

Par défaut Audi A4 cabriolet

Bonjour,
je suis entrain de magasiner une voiture cabriolet et j'ai identifié une Audi A4 cabriolet 2005 , 46000Km. Mon inquiétude est pour l'hiver, je fais beaucoup de route et je désire savoir un peu plus sur l'intenchéité de la toiture.Est-ce un bon achat et quels sont les points forts et faibles de ce genre de véhicule?

Merci
Molly
Réponse avec citation
Vieux 31/07/2008, 09h50
Wildboy Wildboy est déconnecté
Vétéran

Par défaut

Voiture tres fiable,surtout avec le systeme Quattro!

Le seul hick si tu fait beaucoup de route l'hiver..Les fausses ailes en plastiques!!!Prevoit de les changer au printemps,la glace,la neige abondante!!
Réponse avec citation
Vieux 25/08/2008, 12h45
Po-paul
Guest

Par défaut

Hum... Elle est tout de même pas pire l'hiver! Je l'ai essayer et elle ne m'a pas déçu du tout!
Réponse avec citation
Vieux 16/09/2008, 03h48
cdef621
Guest

Talking Plastic Injection Mold

Plastic Injection MoldWe have been doing our utmost to be the top in the world by giving high attention to the policy of talent-oriented and enterprising pursuit. We provide our customers with high quality molds, reasonable price, fast delivery and good service to ensure our timely pace of entering into the market of new products by means of advanced technic and rich throughput, our good business cooperation with customes from USA, Canada, Russia, Australia, Japan, Southeast and North Africa countries has laid a solid foundation for our large market share.Har Jing Plastic Mold Co., Ltd Been devoted to the research and development of the mold products all the time , has produced and sold and popularized . It is specialized plastic injection mold,mold manufacturer, mold maker, mold maker manufacturer, mold making, plastic mold, plastic mold manufacturer, injection mold, injection mold manufacturer, plastic injection mold manufacturer. The company has accumulated abundant practical experience in engineering and scientific management respect, the quality of becoming reconciled according to the new design, the products are sold well all over the world.Har Jing Plastic Mold Co., Ltd has an excellent team for designing, engineering and manufacturing. "Honesty and responsibility" is always considered as our faith and customers' satisfaction is the best measurement standard ” as our quality principle.
Réponse avec citation
Réponse

Outils de la discussion
Modes d'affichage

Règles de messages